Πολιτική

Carrefour: Αυξήθηκαν 2,6% οι πωλήσεις


 Η γαλλική εταιρεία αλυσίδας λιανικής Carrefour εμφάνισε αύξηση 2,6% στις συγκρίσιμες πωλήσεις β΄ τριμήνου, εκτός των καυσίμων, και ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να διευρύνεται φέτος και να ανοίγει νέα καταστήματα σε διάφορες μορφές.

Η εταιρεία, με περισσότερα από 12.000 καταστήματα σε περισσότερες από 30 χώρες, ανακοίνωσε ότι ο μετασχηματισμός του μοντέλου της στην Κίνα συνεχίζεται και είναι σε προχωρημένο στάδιο.

Η Carrefour, η οποία συναγωνίζεται με την Tesco για τον τίτλο της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής μετά από την αμερικανική Wal-Mart Stores, εμφάνισε πωλήσεις 20,5 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου.

Από αυτές τις πωλήσεις, τα 9,86 δισ. ευρώ προέρχονται από τις βασικές της δραστηριότητες στη Γαλλία και τα 10,64 δισ. ευρώ από τις διεθνείς δραστηριότητες. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν 5,4% λόγω των ευνοϊκών συναλλαγματικών ισοτιμιών.

Η εταιρεία κατέγραψε καθαρά κέρδη 304 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο, σε σχέση με τα 194 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, και τα έσοδα αυξήθηκαν 3,8% στα 38,72 δισ. ευρώ