Η Carrefour ανακοίνωσε σήμερα ότι οι ισχυρές επιδόσεις που εμφάνισε στη Λατινική Αμερική τη βοήθησαν να αντισταθμίσει τις μειούμενες πωλήσεις στη βασική, γαλλική αγορά, καθώς και τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στην Κίνα.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,1% σε 21,78 δισ. ευρώ κατά τους τρεις μήνες μέχρι το Σεπτέμβριο. Οι αναλυτές ανέμεναν πωλήσεις 21,7 δισ. ευρώ.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις, οι οποίες εξαιρούν τον αντίκτυπο από τις ισοτιμίες, τις ημερολογιακές διαφορές και τις πωλήσεις βενζίνης, ενισχύθηκαν κατά 3,1%.=
Στη Γαλλία, στην οποία αντιστοιχούν παραπάνω από τις μισές δραστηριότητες της Carrefour, οι πωλήσεις υποχώρησαν 0,9% σε 10,17 δισ. ευρώ. Η εταιρία εξήγησε πως οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν στο τρίμηνο αλλά οι τιμές της βενζίνης επηρέασαν τα έσοδα.
Οι διεθνείς πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 3%, με τη Λατινική Αμερική να ξεχωρίζει στις επιδόσεις. Στη Βραζιλία, όπου η οικονομία βρίσκεται σε ύφεση, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 25%. Η Ασία κατέγραψε πτώση 3,6%, καθώς η εταιρία λιανικής συνεχίζει να αναδιαρθρώνει τις δραστηριότητες στην Κίνα.
«Εξακολουθούμε να προσθέτουμε ανάπτυξη στην ανάπτυξη», σχολίασε ο επικεφαλής επί των οικονομικών, Pierre-Jean Sivignon, σύμφωνα με τo MarketWatch. Όπως πρόσθεσε, γενική άποψη στην αγορά είναι ότι EBIT ύψους 2,45 δισ. ευρώ για το 2016 είναι «εφικτά».