Στη δεύτερη θέση είναι το Topshop με 9,2 εκατομμύρια ακόλουθους και ακολουθούν το brand Jimmy Choo με 7,3 εκατομμύρια ακόλουθους, το brand Asos με 6,6 εκ., ο οίκος Alexander McQueen με 5,3 εκ. και Stella McCartney με 4,5 εκ. ακόλουθους.
Ο οίκος μόδας πολυτελείας Burberry το πιο δημοφιλές βρετανικό brand στο Instagram για δεύτερη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης στατιστικών δεδομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Iconosquare.
Το brand, το οποίο «μοιράζεται» στο Instagram ένα συνδυασμό εικόνων από διαφημιστικές καμπάνιες, φωτογραφιών προϊόντων, άρθρων και φωτογραφιών διασημοτήτων από εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί με ρούχα της ετικέτας έχει περισσότερους από 10,4 εκατομμύρια ακολούθους.
Στη δεύτερη θέση είναι το Topshop με 9,2 εκατομμύρια ακόλουθους και ακολουθούν το brand Jimmy Choo με 7,3 εκατομμύρια ακόλουθους, το brand Asos με 6,6 εκ., ο οίκος Alexander McQueen με 5,3 εκ. και Stella McCartney με 4,5 εκ. ακόλουθους.