Η εταιρεία αποκάλυψε πρόσφατα το σχήμα και τη διάταξη του κινητήρα. Kαθώς και το ουρλιαχτό soundtrack του (παρακάτω). Aλλά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti-Rimac, Mate Rimac, έδωσε τώρα νέες λεπτομέρειες σε μια συνέντευξη. Στο συνέδριο Future of the Car των Financial Times στο Λονδίνο.
Ενώ κρατούσε τα περισσότερα φύλλα κοντά στο στήθος του, αποκάλυψε ότι ο κολοσσιαίος κινητήρας θα λειτουργεί χωρίς εξαναγκασμένη επαγωγή. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του W16, ο οποίος εισέπνευε, μέσω τεσσάρων υπερσυμπιεστών. Ο ίδιος ο κινητήρας, πρόσθεσε, θα έχει μήκος 1 μέτρο από μόνος του, 400 χιλιοστά μεγαλύτερο από τη μονάδα της Chiron.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr