Πολιτική

BMW: Η μικρότερη αύξηση πωλήσεων από το 2009


Με τον μικρότερο ρυθμό από το 2009 αυξήθηκαν οι πωλήσεις της BMW, συμπεριλαμβανομένου του σπορ αυτοκινήτου X5 και του top της σειράς 7 sedan, λόγω της υποχώρησης των πωλήσεων στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 5,2% στα 1,9 εκατ. αυτοκίνητα το 2015, όπως ανακοίνωσε η BMW. Το Δεκέμβριο εμφάνισαν πτώση 0,7%  στα 176.681 οχήματα, ενώ παρουσίασαν συρρίκνωση 7,1% στην Κίνα.

Η ανταγωνίστρια Audi παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων κατά 3,6% στα 1,8 εκατ. αυτοκίνητα το 2015, σημειώνοντας όμως κι αυτή τη μικρότερη άνοδο από το 2009.

 «Πολλές από τις προκλήσεις του προηγούμενου έτους θα συνεχιστούν και το 2016. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να επιδείξουμε ευελιξία ώστε να διατηρήσουμε την κερδοφορία μας» δήλωσε ο υπεύθυνος πωλήσεων της BMW, Ίαν Ρόμπερτσον.