Σημαντική ετήσια άνοδο 35% κατέγραψε η Beat το 2019 στις διαδρομές που ολοκληρώθηκαν μέσω της πλατφόρμας κλήσης ταξί στην ελληνική αγορά, ενώ συνολικά η ζήτηση για διαδρομές μέσω της εφαρμογής αυξήθηκε πάνω από 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Η Αθήνα, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, βρίσκεται πλέον στις 5 κορυφαίες θέσεις σε αριθμό διαδρομών μεταξύ των 100 και άνω ευρωπαϊκών πόλεων στις οποίες δραστηριοποιείται το FREE NOW group, στο οποίο ανήκει η εταιρία, ενώ ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης συμβαδίζει με αυτόν της υπόλοιπης Ευρώπης και είναι σήμερα λιγότερο από 4 λεπτά της ώρας.
Το 2019 εγγράφηκαν στην υπηρεσία 700.000 επιβάτες, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με το συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων επιβατών να ξεπερνά τα 1.6 εκατομμύρια στο κλείσιμο του έτους.
Αύξηση σημειώθηκε και στο κομμάτι του συνεργαζόμενου στόλου, ο οποίος μεγάλωσε κατά 10%. Περισσότεροι οδηγοί ταξί από ποτέ συνεργάζονται σήμερα με την εφαρμογή, ενώ στις άμεσες προτεραιότητες της εταιρίας είναι η περαιτέρω διεύρυνση του στόλου, προκειμένου να καλυφθεί η διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση. Οι συνεργαζόμενοι οδηγοί εξασφάλισαν το 2019 αύξηση 10% των διαδρομών τους μέσω του Beat, ενώ απολαμβάνουν επιπλέον προνόμια, μέσα από προγράμματα bonus, ανταποδοτικά προγράμματα, δωρεάν καύσιμα και άλλα δώρα. Οι κύριοι λόγοι που οι οδηγοί επιλέγουν την συνεργασία τους με το Beat είναι τα αυξημένα έσοδα και η ασφάλεια που τους προσφέρει, με το 73% των οδηγών δηλώνει πολύ έως και πάρα πολύ ικανοποιημένο από τη συνεργασία τους με την εφαρμογή.
Ο Γενικός Διευθυντής της Beat στην Ελλάδα, κ. Βασίλης Ντάνιας, σχολιάζει: “Η Beat είναι ένας στρατηγικός συνεργάτης των οδηγών ταξί και ενισχύει το εισόδημά τους και την ασφάλεια τους, μέσα από την τεχνολογία. Ο ρυθμός αύξησης της ζήτησης για διαδρομές ταξί μέσω της εφαρμογής είναι εντυπωσιακός, ενώ παράλληλα αποτελεί και μεγάλη πρόκληση για εμάς καθώς η προσφορά ήταν και παραμένει ανελαστική. Παρά τις προκλήσεις το 2019, καταφέραμε να ισορροπήσουμε την προσφορά με τη ζήτηση, να πετύχουμε τους στόχους μας και να μεγαλώσουμε σημαντικά την εταιρεία”.
Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί των Αθηναίων για την χρονιά που πέρασε είναι το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο Σταθμός ΚΤΕΛ Κηφισού, οι σταθμοί μετρό, η Πλατεία Συντάγματος, καθώς και το Λιμάνι του Πειραιά. Οι χρήστες της εφαρμογής χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό την υπηρεσία όταν ταξιδεύουν, για να μεταβούν στον πλησιέστερο σταθμό μετρό αλλά και για τη βραδινή τους έξοδο. Σε σχέση με τη χρήση μεταφορικών μέσων, φαίνεται ότι οι χρήστες του Beat χρησιμοποιούν πολύ και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και συνδυάζουν διάφορα μέσα για τη μετακίνησή τους.
Σε σχέση με τους τρόπους πληρωμής, ένας στους τρεις επιβάτες του Beat στην Ελλάδα πληρώνει πλέον το ταξί του ηλεκτρονικά, μέσω του app.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Το 2019 η Beat ξεκίνησε τη λειτουργία της στη συμπρωτεύουσα και έχει ήδη γίνει ένας από τους βασικούς τρόπους μετακίνησης στην πόλη, αλλάζοντας τον τρόπο που οι Θεσσαλονικείς καλούν ταξί. Λίγο πριν το κλείσιμο της χρονιάς, η εταιρία εγκαινίασε το γραφείο της στη Λ. Κων/νου Καραμανλή 48, ένα υπερσύγχρονο Κέντρο Εξυπηρέτησης Οδηγών, το οποίο έχει δημιουργήσει ήδη 4 νέες θέσεις εργασίας. “Η δημιουργία του τοπικού γραφείου έρχεται να επιβεβαιώσει την αρχική δέσμευση για την επένδυση και ανάπτυξη του Beat στη Θεσσαλονίκη”, σχολιάζει ο κ. Ντάνιας.
ΒΕΑΤ HOTELS
Κατά το 2019 η Beat επένδυσε στην αναβάθμιση της B2B πλατφόρμας για τον ξενοδοχειακό κλάδο, και κατέγραψε ανάπτυξη 100% έχοντας σήμερα συνεργασία με περισσότερα από 30 ξενοδοχεία στην Αθήνα, από μεγάλες μονάδες 5 αστέρων όπως τα Divani Caravel, Μεγάλη Βρετανία, Grand Hyatt έως πιο νέα, boutique ξενοδοχεία, όπως τα Ergon House και Cocomat.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ
Η τοπική ομάδα, υπεύθυνη για την εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας στην ελληνική αγορά, τριπλασιάστηκε μέσα στο 2019 και απαρτίζεται σήμερα από 48 εργαζομένους. Παράλληλα, η Beat έχει συνολικά 800 εργαζομένους σε όλες τις χώρες που λειτουργεί, με περίπου τους μισούς να βρίσκονται στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στην Αθήνα, ενώ προσφέρει διαρκώς νέες θέσεις εργασίας.