Κάμψη στα κέρδη της σημείωσε κατά το β’ τρίμηνο του έτους η γερμανική εταιρεία Bayer AG, της τάξης του 11%.
Συγκεκριμένα, η κερδοφορία της γερμανικής εταιρείας περιορίστηκε στα 1,2 δισ. ευρώ, εξαιτίας των αδύναμων επιδόσεων στον κλάδο των αγρο-χημικών, έναντι 1,40 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Οι αναλυτές ανέμεναν πτώση των κερδών στα 1,3 δισ. ευρώ.
Οι πωλήσεις, αντίθετα, αυξήθηκαν κατά 3% και διαμορφώθηκαν σε 12,2 δισ. ευρώ.