Το "Baby Shark" είναι επίσημα το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube, καθώς πρόσφατα ξεπέρασε τα 10 δισεκατομμύρια views.
Η δημοφιλής παιδική μελωδία από τη νοτιοκορεατική εκπαιδευτική εταιρεία Pinkfong διεύρυνε σταθερά το χάσμα που τη χωρίζει από Νο. 2 βίντεο στην πλατφόρμα, την επιτυχία «Despascito» των Luis Fonsi και Daddy Yankee.
Ο διευθύνων σύμβουλος της PinkFong Co., δημιουργός του «Baby Shark» δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το αγαπημένο μας «Baby Shark» έφθασε σε ένα ακόμη αξιοσημείωτο ορόσημο. Ήταν ένα πραγματικά σημαντικό ταξίδι να είμαστε μάρτυρες του πώς το «Baby Shark» έχει συνδέσει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τις επόμενες περιπέτειες του "Baby Shark" που θα φέρουν απαράμιλλες εμπειρίες σε ακόμα περισσότερους θαυμαστές παντού».
Το viral παιδικό χορευτικό βίντεο και τραγούδι αρχικά κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2016.
Το «Baby Shark» ηχογραφήθηκε αρχικά από την εκπαιδευτική εταιρεία της Νότιας Κορέας και το ερμήνευσε ο 10χρονος Αμειρικανο-Κορεάτης τραγουδιστής Hope Segoine.
Η επιτυχία του ήρθε όταν έκανε το ντεμπούτο του στο Νο. 32 στο Billboard Hot 100 τον Ιανουάριο του 2019. Το 2020, ξεπέρασε το «Despascito» όταν έφτασε τις 7,04 δισεκατομμύρια προβολές, διεκδικώντας τον τίτλο του βίντεο του YouTube με τις περισσότερες προβολές όλων των εποχών. Τον ίδιο μήνα, το «Baby Shark» έλαβε 11 φορές πολυπλατινένια πιστοποίηση από την RIAA - Ένωση της Βιομηχανίας Ηχογράφησης της Αμερικής.
Διάσημοι σε όλο τον κόσμο έχουν διασκευάσει το τραγούδι και έχουν κοινοποιήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στιγμιότυπα με τα παιδιά τους να χορεύουν υπό τους ήχους της μελωδίας.
Η δημοτικότητα του τραγουδιού οδήγησε αργότερα σε περιοδεία το 2019 καθώς και σε αποτελούμενη από έξι μέρη συλλογή NFTs (ψηφιακών πιστοποιητικών ιδιοκτησίας και αυθεντικότητας, που αντιστοιχούν σε μοναδικά αντικείμενα, ψηφιακά ή και φυσικά) τον περασμένο Δεκέμβριο.