Άνοδο στις παγκόσμιες πωλήσεις του κατά 1,3% (1.834.810 μονάδες), κατέγραψε το BMW Group, τα πρώτα τρία τρίμηνα της χρονιάς παρά τις συνεχιζόμενες αντιξοότητες σε αρκετές από τις μεγαλύτερες αγορές πωλήσεων. Οι πωλήσεις Σεπτεμβρίου επηρεάστηκαν από το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον στην Ευρώπη και μειώθηκαν κατά 0,8% (237.781), καθώς η εταιρία συνέχισε μία στρατηγική προτεραιότητας στην κερδοφόρα ανάπτυξη.
«Σε πείσμα ενός συνδυασμού τρομερών προκλήσεων, καταφέραμε να έχουμε μία συνεπή εικόνα πωλήσεων», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πωλήσεων & Μάρκας BMW. Το τρίτο τρίμηνο στην Ευρώπη επηρεάστηκε αισθητά από στρεβλώσεις της αγοράς, εξαιτίας της επιβολής της νέας διαδικασίας δοκιμών WLTP στις αρχές Σεπτεμβρίου. Έχοντας προετοιμαστεί άριστα για τη μετάβαση στον κύκλο μέτρησης WLTP, σχεδόν όλα τα σημερινά μοντέλα μας έχουν έγκριση τύπου WLTP και διατίθενται για παράδοση», συνέχισε ο Nota. «Ένα πολύ θετικό στοιχείο των αποτελεσμάτων πωλήσεων είναι η άνοδος των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων μας. Ο Σεπτέμβριος ήταν ο καλύτερος μήνας για τις πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων. Με παραδόσεις αυξημένες πάνω από 40% από την αρχή του έτους, παραμένουμε σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου των 140.000 τέτοιων μοντέλων μέχρι το τέλος της χρονιάς», ολοκλήρωσε ο Nota.
Οι παραδόσεις BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric το μήνα Σεπτέμβριο ανήλθαν στις 14.559 μονάδες σε όλο τον κόσμο, αύξηση 35,0% έναντι του περσινού Σεπτεμβρίου και ο καλύτερος μήνας στην ιστορία των ηλεκτρικών και plug - in υβριδικών μοντέλων του BMW Group. Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς ανέρχονται σε 97.543 (+42,0%), επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά τη θέση του BMW Group ως παγκοσμίως κορυφαίου παρόχου premium ηλεκτροκίνησης. Από το 2013 που κυκλοφόρησε το πρωτοποριακό BMW i3, συνολικά πάνω από 313.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα του BMW Group έχουν παραδοθεί σε πελάτες. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, παρουσιάστηκαν το νέο BMW i3 (120 Ah) (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 13.1 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 g/km) και το BMW i3s (120 Ah) (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 14,6 – 14,0 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 g/km) με χωρητικότητα μπαταρίας αυξημένη στα 120Ah. Και οι δύο εκδόσεις i3 προσφέρουν τώρα αυξημένη αυτονομία κατά 30%, που σημαίνει ότι σε καθημερινή χρήση, η αυτονομία τους αγγίζει τα 260 km. Η εταιρία στοχεύει σε συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων της τάξεως του μισού εκατομμυρίου μέχρι το 2020. Μέχρι το 2025, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον 25 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα στη γκάμα του, 12 από τα οποία θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.
Η μάρκα BMW σημείωσε αύξηση πωλήσεων τόσο από την αρχή της χρονιάς, όσο και το μήνα Σεπτέμβριο, παρά το εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον στην Ευρώπη και την αβεβαιότητα των καταναλωτών εξαιτίας πρόσφατων αλλαγών στο δασμολογικό καθεστώς σε αρκετές σημαντικές αγορές. Συνολικά 200.710 (+0,8%) νέα οχήματα BMW παραδόθηκαν το Σεπτέμβριο, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό πωλήσεων των πρώτων εννέα μηνών της χρονιάς σε 1.566.216 (+1,9%). Αρκετά ήταν τα μοντέλα που συνέβαλαν στο θετικό αποτέλεσμα από την αρχή του 2018, μεταξύ των οποίων η BMW Σειρά 5 (286.180 / +14,9%) και η BMW X3 (132.478 / +15,3%). Με την έναρξη της τοπικής παραγωγής της X3 σε Κίνα και Ν. Αφρική νωρίτερα μέσα στη χρονιά, πέραν των ΗΠΑ, οι ποσότητες αυτού του μοντέλου έχουν αυξηθεί σημαντικά για να καλύψουν την υψηλή ζήτηση των πελατών σε όλο τον κόσμο.
Οι πωλήσεις MINI μειώθηκαν ελαφρά τα τρία πρώτα τρίμηνα, με συνολικές παραδόσεις 265.935 (-2,0%) σε όλο τον κόσμο. Το Σεπτέμβριο, οι παραδόσεις MINI σημείωσαν πτώση 9,2% (36,731), καθώς η μάρκα εστιάζει στην κερδοφορία σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά.
Οι πωλήσεις της Rolls - Royce τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2018 σημείωσαν άνοδο 13,5% (2.659) από πέρσι. Η ζήτηση για όλα τα μοντέλα Rolls-Royce, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων Black Badge των Dawn, Ghost και Wraith, παραμένει ισχυρή σε όλο τον κόσμο. Η εταιρία προετοιμάζεται για τις πρώτες παραδόσεις στους πελάτες της Rolls-Royce Cullinan, που αναμένεται στις αρχές του 2019. Η παραγγελιοληψία για το νέο μοντέλο παντός εδάφους ξεκίνησε δυναμικά και επεκτείνεται μέχρι την επόμενη χρονιά.
Οι πωλήσεις της BMW Motorrad παραμένουν στα ίδια, πολύ υψηλά, περσινά επίπεδα. Συνολικά, 126.793 (-0,8%) πελάτες παρέλαβαν τη νέα τους μοτοσικλέτα ή maxi-scooter τα πρώτα τρία τρίμηνα της χρονιάς. Το Σεπτέμβριο, 14.124 (+0,2%) μονάδες πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο.
Πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχές/αγορές
Οι τρεις σημαντικότερες περιοχές πωλήσεων πρόσφατα βρέθηκαν αντιμέτωπες με ένα ασυνήθιστα ανταγωνιστικό περιβάλλον λόγω διαφόρων παραγόντων. Στην Ευρώπη, η μετάβαση στο πρότυπο WLTP στις αρχές Σεπτεμβρίου οδήγησε σημαντική στρέβλωση της αγοράς το τρίτο τρίμηνο. Από την άλλη, οι συνεχιζόμενες συζητήσεις αναφορικά με τις δασμολογικές αλλαγές σε Κίνα και ΗΠΑ δημιούργησαν αβεβαιότητα στους καταναλωτές σε αρκετές αγορές κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου.