Το πρώτο εξάμηνο του 2022 ήταν ανέλπιστα θετικό για την Dacia σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς η ρουμάνικη φίρμα αύξησε τις πωλήσεις της κατά 5,9%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021.
Πιο συγκεκριμένα και παρά τις ελλείψεις σε πρώτες ύλες και τις διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας, η Dacia αύξησε το μερίδιο της κατά 0,4%. Επιπροσθέτως, κατέλαβε την τρίτη θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.
Αν και η γενικότερη πτώση της αγοράς άγγιξε το 14,6%, η Dacia κατέγραψε 277.885 ταξινομήσεις. Μάλιστα, το Sandero πούλησε 112.000 μονάδες (+1,8%) και το Duster 99.000 (+5,5%). Ακόμη, το ηλεκτρικό Spring άγγιξε τις 20.000 πωλήσεις και το Jogger τις 21.700.
Ουσιαστικά, οι πωλήσεις του Spring σε συνδυασμό με αυτές των μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου, αποτελούν σχεδόν τις μισές παραγγελίες. Η συγκεκριμένη αναλογία παρουσιάζει αύξηση κατά 7% σε σχέση με την αντίστοιχη το 2021. Πώς τα πήγε όμως στην ευρωπαϊκή αγορά;