Πολιτική

Αύξηση 70% των πωλήσεων για την Eurosender μόλις ένα μήνα στην ελληνική αγορά


 Η Ελληνική αγορά έχει αποδειχθεί ιδιαιτέρως δυναμική για τις door to door υπηρεσίες της Eurosender, καθώς τα αποτελέσματα από τον ένα μήνα από το λανσάρισμα της Eurosender στην Ελλάδα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Εκπρόσωποι της εταιρείας αναφέρουν μάλιστα ότι περί το 65% των συνολικών αποστολών έχουν γίνει από ιδιώτες, κάτι το οποίο θεωρείται ως εποχικό λόγω της καλοκαιρινής περιόδου και του γεγονότος ότι η Ελλάδα είναι ταξιδιωτικό προορισμός για πολλούς ευρωπαίους το καλοκαίρι.  

Ταυτόχρονα, ο αριθμός των ελληνικών εταιρειών οι οποίες έχουν εγγραφεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας και χρησιμοποιούν τη Eurosender για τις καθημερινές αποστολές τους έχει αυξηθεί κατά 68% τον τελευταίο μήνα, με ένα 35% εξ αυτών να είναι από μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

«Θεωρούμε ότι η ανάπτυξή μας θα συνεχιστεί ακόμα πιο δυναμικά από το Σεπτέμβριο. Αν και η ζήτηση είναι ιδιαίτερα υψηλή αυτή την περίοδο από ιδιώτες οι οποίοι ταξιδεύουν, το καλοκαίρι είναι μία ήσυχη περίοδος για τις επιχειρήσεις. Αυτό είναι μία τάση που έχουμε δει και σε άλλες αγορές. Μαζί με την Πορτογαλία, την Κροατία και την Ισπανία, η Ελλάδα είναι μεταξύ των χωρών που αυτήν την περίοδο, ο μεγαλύτερος όγκος συναλλαγών είναι με ιδιώτες», είπε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης country manager για την Ελλάδα, «το feedback που έχουμε μέχρι στιγμής για τις υπηρεσίες μας είναι εξαιρετικό και αυτό μας κάνει πολύ χαρούμενος» συμπλήρωσε.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μεγαλύτερος όγκος αποστολών προς την Ελλάδα ήταν από Ρουμανία, Ολλανδία και Γαλλία, κάτι το οποίο είναι και ενδεικτικό του εισερχόμενου τουρισμού. «Πλέον, όταν ο κόσμος ταξιδεύει, έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί ολοένα και περισσότερο υπηρεσίες courier για την αποστολή των πραγμάτων του, αντί των αεροπορικών εταιρειών. Τα εισιτήρια χωρίς αποσκευές έχουν γίνει πολύ φθηνότερα και το κόστος για επιπλέον αποσκευές ιδιαίτερα υψηλό κάνοντας το ταξίδι με βαλίτσες ιδιαίτερα ακριβό. Η αποστολή αποσκευών στο σημείο διακοπών με courier είναι μεγάλη εξυπηρέτηση καθώς είναι μία οικονομική και εύκολη λύση με την οποία ο καταναλωτής γλιτώνει και χρήμα και κόπο. Επιπλέον, είναι και μία εξαιρετική επιλογή για την αποστολή souvenir πίσω στο σπίτι» είπε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης για τις αποστολές των ταξιδιωτών.

H Eurosender πέρα από την αξιοποίηση της τρέχουσας αυξανόμενης ζήτησης για αποστολή πακέτων, πρόκειται να επεκτείνει το φθινόπωρο τις υπηρεσίες της με μία αποκλειστική υπηρεσία για την Ευρωπαϊκή αγορά, η οποία αφορά τον αυτόματο υπολογισμό κόστους για την αποστολή παλετών. Έτσι, οι πελάτες της θα έχουν τη δυνατότητα να δουν άμεσα και το κόστος για μεταφορά φορτίου, χωρίς να είναι απαραίτητη η εμπλοκή κάποιου εκπροσώπου εταιρείας.