Οι ενέργειες της ΑΒ Βασιλόπουλος για το περιβάλλον και τον περιορισμό της πλαστικής σακούλας μίας χρήσης, ανταποκρίνονται σε ένα παγκόσμιο κοινωνικό ζητούμενο, τονίζει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία σε συνέχεια της χθεσινής δήλωσης-διαμαρτυρίας του Συνδέσμου Βιομηχανιών Πλαστικών Ελλάδος (ΣΒΠΕ).
Υπενθυμίζεται ότι ο ΣΒΠΕ απέστειλε εξώδικο στην ΑΒ Βασιλόπουλος για τη διαφήμιση της εταιρείας σχετικά με τις πλαστικές σακούλες. Στο εξώδικό του ο ΣΒΠΕ, μεταξύ άλλων, "διαμαρτύρεται για το συσχετισμό που γίνεται στο διαφημιστικό σποτ της χρήσης πλαστικής σακούλας, ως «κακή συνήθεια»-εξάρτηση, αντίστοιχης βαρύτητας, σοβαρότητας και σημασίας με τον εθισμό στα ναρκωτικά, στο κάπνισμα, στον αλκοολισμό, εθισμοί που αποδεδειγμένα θέτουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ζωή και υγεία".
Παράλληλα, τονίζει πως "στις διαφημίσεις αναφέρεται ότι: «1 στα 2 απορρίμματα στους βυθούς μας είναι σακούλες» και «το 2050 τα πλαστικά στις θάλασσές μας θα είναι περισσότερα από τα ψάρια», στοιχεία που αποδίδονται σε μελέτη του ΙΕΛΚΑ. Ο ΣΒΠΕ ζητά να δημοσιοποιηθούν οι επιστημονικές μελέτες που έχει συντάξει το ΙΕΛΚΑ, από τις οποίες προκύπτουν τα στοιχεία και ζητά να παύσει άμεσα κάθε αναμετάδοση των συγκεκριμένων μηνυμάτων στα ΜΜΕ".
Από την πλευρά της η ΑΒ Βασιλόπουλος στην ανακοίνωσή της , όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, υπογραμμίζει ότι «με ειλικρίνεια και αμεσότητα έχει τοποθετηθεί ξεκάθαρα ενάντια στη χρήση πλαστικής σακούλας μιας χρήσης, αναλαμβάνοντας με θάρρος την ευθύνη που της αναλογεί σε ότι αφορά την ενημέρωση και την αλλαγή της υπάρχουσας αντίληψης του κοινού για αυτό το ζήτημα που επιβαρύνει σοβαρά και αποδεδειγμένα το περιβάλλον».
Επίσης, στην ανακοίνωση της ΑΒ Βασιλόπουλος σημειώνεται ότι "τα στοιχεία των μελετών του ΙΕΛΚΑ (Ευρωπαϊκό έργο LIFE DEBAG http://ec.europa.eu/environment/life/project/Projects/index.cfm?fuseaction=search.dspPage&n_proj_id=5349&docType=pdf και Ellen Mac Arthur Foundation https://www.ellenmacarthurfoundation.org/publications/the-new-plastics-economy-rethinking-the-future-of-plastics) που έχουν δημόσια παρουσιαστεί πολλές φορές, αποτελούν ενδείξεις της σοβαρότητας του προβλήματος στη χώρα μας και έρχονται να συνεπικουρήσουν τα στοιχεία δεκάδων μελετών που έχουν αναδείξει παρόμοιες πρωτοβουλίες σε πολλές χώρες".
"Η χώρα μας ήταν από τις τελευταίες χώρες της ΕΕ που εναρμονίστηκε με την Ευρωπαϊκή Οδηγία. Σε κάθε περίπτωση στην ΑΒ Βασιλόπουλος δεν αντιμετωπίζουμε την υποχρέωση αυτή ως τυπική αλλά ως ηθική και ουσιαστική μας δέσμευση για τις μελλοντικές γενιές", τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση.