Από την αρχιτεκτονική, από τον κόσμο των κατασκευών και τα πολλά μυστηριώδη στρώματα που συναρμολογούνται για τη δημιουργία ενός κτιρίου, εμπνεύστηκε ο Hidenori Kumakiri για τη συλλογή Φθινόπωρο / Χειμώνας 2020 / 2021 του brand του, Beautiful People, την οποία παρουσίασε στο Παρίσι.
Το κυρίαρχο χρώμα ήταν το γκρι, σε μία αναφορά στα αστικά τοπία, με πινελιές κόκκινες, κίτρινες και πράσινες στα αξεσουάρ, όπως γάντια εργασίας και υφασμάτινες τσάντες μεγάλου μεγέθους, φόρο τιμής στους Ιάπωνες οικοδόμους.
Υπήρχαν επίσης και νεύματα σε πραγματικό κατασκευαστικό υλικό: ένα μακρύ λευκό φουσκωτό μπουφάν που έμοιαζε με μόνωση, ενώ ένα λεπτό μοχέρ πουλόβερ είχε τον ρόλο του υαλοβάμβακα.
Γνωστός για την εξερεύνηση των τρόπων με τους οποίους μπορεί να φορεθεί ένα ένδυμα - ήδη από την περασμένη σεζόν, ο Kumakiri έδειξε πώς ένα από τα σχέδια του μπορεί να φορεθεί με 24 διαφορετικούς τρόπους.
Τα μανίκια στα φορέματα κάλυπταν τους ώμους σαν κασκόλ, ένα μαύρο τζάκετ με επένδυση μπορεί να είναι επίσης και μπλούζα.
"Αν έχετε ένα κομμάτι που μπορείτε να φορέσετε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους αυτός είναι ένας τρόπος για να μιλήσετε για βιωσιμότητα" δήλωσε ο Kumakiri από τα παρασκήνια της επίδειξης μόδας στο Vogue. "Δεν θα βαρεθείτε τα ρούχα σας γιατί υπάρχουν πολλοί τρόποι να παίξετε μαζί τους" πρόσθεσε.
Στις σημειώσεις του για την επίδειξη μόδας, ο Hidenori Kumakiri είχε μια φιλοσοφική παρατήρηση: "Αυτό που δεν δείχνουμε είναι πιο αληθινό και πιο σημαντικό από αυτό που δείχνουμε".