AUTOin

Απόλυτη ελευθερία χωρίς υπόσχεται το T-Roc Cabriolet


Ελευθερία χωρίς όρια υπόσχεται το νέο T-Roc Cabriolet, όντας το πρώτο cabrio SUV σε αυτήν την κατηγορία που συνδυάζει το χαρακτήρα και τη δυναμική ενός SUV με την απολαυστική οδηγική εμπειρία του ανοιχτού αυτοκινήτου. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά της Γερμανίας, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Το φαρδύ εμπρόσθιο άκρο, οι προεξέχουσες γραμμές και οι συμπαγείς διαστάσεις δίνουν στο μοντέλο ένα ξεχωριστό μείγμα cool και δυναμικής εμφάνισης SUV. Βασίζεται στην MQB πλατφόρμα και έχει μήκος 4,268 μ., μεταξόνιο 2,63 μ., πλάτος 1,811 μ. (χωρίς εξωτερικούς καθρέφτες) και ύψος 1,522 μ. Το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου παραμένει χαμηλά και ενισχύει την οδηγική απόλαυση ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 280 λίτρων.

Ακολουθώντας τα βήματα του Beetle και του Golf Cabriolet, το T-Roc Cabriolet έχει μια κλασική ελαφριά μαλακή κορυφή που αποτελείται από τρία στρώματα. Ανοίγει και κλείνει πλήρως αυτόματα με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό σε εννέα και έντεκα δευτερόλεπτα αντίστοιχα, ενώ αυτή η ενέργεια μπορεί να γίνει ακόμη και κατά τη διάρκεια της πορείας σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα. Όταν είναι ανοιχτό, το μαλακό επάνω μέρος διπλώνεται σε σχήμα Ζ πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενώ η συμπαγής μετωπική οριζόντια δοκός χρησιμεύει ως κάλυμμα. Όταν η οροφή είναι κλειστή, οι ράβδοι συγκράτησης την εμποδίζουν να «μπαλονιάζει» σε υψηλές ταχύτητες.

Αν το αυτοκίνητο κινδυνεύει να ανατραπεί, ενεργοποιείται ένα ειδικό σύστημα προστασίας, όπου μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται πίσω από τα πίσω προσκέφαλα. Εν τω μεταξύ, οι ειδικές ενισχύσεις στο σώμα του T-Roc Cabriolet αντισταθμίζουν την έλλειψη σταθερής οροφής.

Ο βασικός εξοπλισμός υποβοήθησης οδηγού και ασφάλειας, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, περιλαμβάνει Front Assist με City Braking System και ανίχνευση πεζών, το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά τη σύγκρουση και τη λειτουργία Lane Assist.

Υπάρχει μια επιλογή από δύο ισχυρούς και οικονομικούς βενζινοκινητήρες με υπερσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ο 1.0 TSI είναι ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας με ισχύ 115 ίππων και ροπή 200 Nm, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI αποδίδει ισχύ 150 ίππους και 250 Nm. Ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων είναι στάνταρ ενώ ο μεγαλύτερος TSI μπορεί να συνδυαστεί με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG7-σχέσεων.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα