Ασφαλιστική Αγορά

Από την Warply το νέο loyalty πρόγραμμα της Anytime


Το νέο loyalty πρόγραμμα για την επιβράβευση των πελατών της, Anytime Club, εγκαινίασε η Anytime. Η πρώτη direct ασφάλιση στην Ελλάδα, που παρέχεται από την Interamerican, ανέθεσε στη Warply το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του προγράμματος, καθώς και τη συνολική εύρεση και διαχείριση προσφορών και συνεργατών που εξασφαλίζουν προνόμια και εκπτωτικά κουπόνια στα μέλη του Anytime Club.

Η Warply ανέλαβε επίσης τη διαχείριση των analytics, αλλά και τη συνολική καμπάνια για προσωποποιημένη επικοινωνία χρησιμοποιώντας τη loyalty πλατφόρμα “Warply Engage”, ενώ σύντομα στο πρόγραμμα πρόκειται να προστεθούν επιπλέον δυο συμπληρωματικές εφαρμογές για smart phones, με επιπλέον λειτουργίες και mobile couponing για μεγαλύτερη διευκόλυνση και ευκολία στην εύρεση και εξαργύρωση των προσφορών.

Μέλη του Anytime Club μπορούν να γίνουν όλοι οι πελάτες της Anytime από την πρώτη κιόλας στιγμή που ασφαλίζονται. Το μόνο που χρειάζεται, είναι να συνδεθούν οι πελάτες στον προσωπικό τους λογαριασμό my anytime και να αποκτήσουν πρόσβαση σε προνομιακές εκπτώσεις σε υπηρεσίες και προϊόντα, στις πιο επώνυμες και γνωστές εταιρίες στην Ελλάδα. 

Η Anytime με το νέο και ανανεωμένο Anytime Club στοχεύει σε μία πιο ουσιαστική επιβράβευση, πέραν του ασφαλιστικού κλάδου, συμβάλλοντας καθοριστικά στη εξυπηρέτηση του πελάτη και κατ’ επέκταση, στη βελτίωση της εμπειρίας του. 

Διαβαστε επισης