Οι οδηγοί του ηλεκτρικού Corsa μπορούν να ρυθμίζουν από απόσταση τη θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, πριν καν το ταξίδι ξεκινήσει, μέσω της νέας εφαρμογής «myOpel».
Χάρη στη λειτουργία preconditioning (ρύθμιση θερμοκρασίας), η επίπονη διαδικασία αφαίρεσης πάγου από το παρμπρίζ το χειμώνα γίνεται παρελθόν, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες οι επιβάτες θα μπορούν να βρίσκουν καταφύγιο μέσα σε μία ήδη δροσερή καμπίνα. Αυτή η λειτουργία ψύξης, δεν διατίθεται σε μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης-ούτε καν σε αυτά της πολυτελούς κατηγορίας.
Οι χρήστες, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, επιλέγουν την απομακρυσμένη εφαρμογή «myOpel» ή ενεργοποιούν τη «ρύθμιση θερμοκρασίας» καμπίνας μέσω της οθόνης αφής του αυτοκινήτου.
Έτσι, το εσωτερικό φτάνει στην επιθυμητή θερμοκρασία μέσα σε λίγα λεπτά, ενώ σε πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες απομακρύνεται ο πάγος και από τα παράθυρα. Σε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες πχ - 20oC, το εσωτερικό του Corsa-e φθάνει στην επιθυμητή θερμοκρασία σε 45 λεπτά εξασφαλίζοντας παράλληλα την απόδοση και την αντοχή της μπαταρίας.
Αν η θέρμανση ή ο κλιματισμός ενεργοποιηθούν ενώ το Corsa-e είναι συνδεδεμένο στον φορτιστή, τότε η ενέργεια που θα καταναλώνεται θα προέρχεται από το εξωτερικό ηλεκτρικό δίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη αυτονομία είναι διαθέσιμη με το που ξεκινά το ταξίδι χωρίς να υπάρξει απώλεια ενέργειας κατά τη διάρκεια της οδήγησης και το σημαντικότερο ο οδηγός θα έχει την επιθυμητή θερμοκρασία με το που μπει μέσα στο αυτοκίνητο.