Αύριο ξεκινά η 89η Διεθνής Έκθεση της Γενεύης. Η φημισμένη έκθεση αυτοκινήτου αύριο το πρωί θα υποδεχθεί τους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης. Σύμφωνα με το πρόγραμμα και η Τέταρτη 6 Μαρτίου είναι αφιερωμένη στην ενημέρωση των δημοσιογράφων και των αναλυτών της αυτοκινητοβιομηχανίας και των εκπροσώπων των εταιρειών. Το κοινό θα απολαύσει το πλούσιο θέαμα από την Πέμπτη 7 Μαρτίου έως την Κυριακή 17 Μαρτίου.
Όπως ανακοινώθηκε από τους διοργανωτές της ελβετικής έκθεσης, φέτος έχουν δηλώσει συμμετοχή 70 εκθέτες για να παρουσιάσουν τα τελευταία τους μοντέλα και τις εξελίξεις στη τεχνολογία των αυτοκινήτων. Ο αριθμός των εκπροσώπων των μέσων μαζικής ενημέρωσης από όλο τον κόσμο φθάνει τις 10.000.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που συμμετέχουν στην ελβετική έκθεση, έχουν ανακοινώσει ότι πρόκειται να πραγματοποιήσουν περισσότερες από 100 παγκόσμιες και ευρωπαϊκές πρεμιέρες.
Φέτος η Bentley, θα γιορτάσει την 100ή επέτειό της στην 89η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης ενώ το Motorworld Group θα παρουσιάσει κλασικά αυτοκίνητα. Με ενδιαφέρον αναμένονται τα τελευταία supercars που θα εμφανιστούν για πρώτη φορά στην ελβετική έκθεση. Οι κορυφαίες μάρκες παραγωγής υπεραυτοκινήτων ιδιαίτερα υψηλής αξίας ετοιμάζονται για μια ακόμη επίδειξη δύναμης και τεχνολογικής υπέροχης. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες Ferrari, Lamborghini, McLaren, Aston Martin, Pagani και Koenigsegg θα παρουσιάσουν συναρπαστικά νέα πανάκριβα μοντέλα.
Στην 89η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία αποτελούν την πιο σημαντική προσπάθεια της αυτοκινητοβιομηχανίας να προφυλάξει το περιβάλλον από τους επικίνδυνους ρύπους.
Όπως αναφέρει το Automotive Νews Europe, η αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας πρόκειται να επενδύσει σχεδόν 60 δισ. ευρώ τα επόμενα τρία χρόνια σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Η αύξηση του αριθμού των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη δραστική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα επενδύσουν πάνω από 40 δισ. ευρώ στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα τρία χρόνια και άλλα 18 δισ. ευρώ θα επενδυθούν στην ψηφιοποίηση και την αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Η γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων από Γερμανούς κατασκευαστές θα τριπλασιασθεί και θα φτάσει τα 100 οχήματα μηδενικών ρύπων τα επόμενα τρία χρόνια.
Αναμένεται επίσης να διευρυνθεί η υποδομή για την απρόσκοπτη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και οι κυβερνήσεις να δώσουν οικονομικά κίνητρα για την αγορά αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν το μεγάλο κόστος που απαιτείται για την εξέλιξη και κατασκευή των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς και την υψηλή τιμή των μπαταριών νέας γενιάς. Η νέα πρόκληση ανάγκασε παραδοσιακούς ανταγωνιστές να συμμαχήσουν και να συνεργαστούν για την εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η Daimler και η BMW ανακοίνωσαν ότι θα συνεργαστούν για να αναπτύξουν ηλεκτρικά μοντέλα. Η Volkswagen και η Ford συμφώνησαν να συνεργαστούν στα φορτηγά, ενώ ενδέχεται αργότερα να επεκταθεί η συνεργασία τους και στα αυτόνομα οχήματα.
Η Volkswagen, θα παρουσιάσει το ηλεκτρικό ID Buggy, μια σύγχρονη έκδοση του αμερικανικού buggy, από τη δεκαετία του 1960. Η Audi αναπτύσσει την μελέτη e-tron με την παρουσίαση του ηλεκτρικού Q4, ενός μελλοντικού αυτοκινήτου με μπαταρία που θα εμφανιστεί στην αγορά στα τέλη του 2020, ως ένα προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο (EV).
Η Mercedes θα παρουσιάσει στη Γενεύη, το EQV, μια ηλεκτρική έκδοση του επιβατικού φορτηγού κατηγορίας V, που θα επεκτείνει τη νέα γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων EQ, στο τμήμα των εμπορικών van.
Πηγή: ΑΠΕ