Οι πωλήσεις του BMW Group συνεχίστηκαν με θετικό πρόσημο τον Αύγουστο. Σε όλο τον κόσμο, οι παραδόσεις σημείωσαν άνοδο 4,4% έναντι του περσινού Αυγούστου, με συνολικές πωλήσεις 181.126 πολυτελών μοντέλων BMW, MINI και Rolls-Royce. Αυτό ανεβάζει τις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας από την αρχή της χρονιάς στις 1.617.512 μονάδες (+1,3%), παρά το ρευστό περιβάλλον της παγκόσμιας αγοράς.
«Η θετική εξέλιξη των πωλήσεων υπογραμμίζει την επίδραση που είχαν τα προϊοντικά μας λανσαρίσματα. Τα νέα μοντέλα X αποδεικνύονται άκρως δημοφιλή μεταξύ των πελατών», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Κάτι επίσης θετικό είναι η συνεχιζόμενη ισχυρή άνοδος των πωλήσεων του BMW i3, του παγκοσμίως πιο επιτυχημένου ηλεκτρικού οχήματος στην κατηγορία. Η plug-in υβριδική έκδοση της νέας BMW Σειράς 3, η BMW 330e*, προστέθηκε επίσης στη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων μας τον Αύγουστο».
Οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων BMW αυξήθηκαν κατά 4,1% τον Αύγουστο, στις 157.889 μονάδες. Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας για τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς ανέρχονται σε 1.390.968 οχήματα (+1,9%). Τα νέα και ανανεωμένα μοντέλα BMW X παραμένουν οι μεγαλύτεροι μοχλοί ανόδου της μάρκας. Συνολικά 76.833 οχήματα BMW X παραδόθηκαν σε πελάτες τον Αύγουστο (+34,5%), διαμορφώνοντας περίπου το 50% των πωλήσεων BMW.
Το BMW i3 έχει απολαύσει μία επιτυχημένη χρονιά μέχρι στιγμής, με 24.870 πωλήσεις (+21,2%) σε όλο τον κόσμο. Οι παραδόσεις του plug-in υβριδικού MINI Cooper S E Countryman ALL4* αυξήθηκαν κατά 39,8% τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς, φτάνοντας τις 10.270 μονάδες. Το πλήρως ηλεκτρικό MINI Cooper SE* θα πλαισιώσει επίσης τη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων MINI μέχρι το τέλος της χρονιάς. Λίγο μετά το λανσάρισμα της BMW 330e* και πριν τον ερχομό της plug-in υβριδικής BMW X5 xDrive45e*, οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων του BMW Group ήταν ελαφρώς χαμηλότερες, με 80.526 παραδόσεις πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων BMW και MINI σε όλο τον κόσμο (-3,0%). Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η εταιρία εκτιμά ότι θα έχει συνολικά μισό εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα στο δρόμο. Μέχρι το τέλος του 2020, το BMW Group θα έχει φέρει δέκα νέα ή ανανεωμένα ηλεκτροκίνητα οχήματα στην αγορά. Το πρόγραμμα προβλέπει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2023, από τα οποία, πάνω από τα μισά θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.
Σε μία πολύ ανταγωνιστική κατηγορία και με στόχο την επικερδή άνοδο των πωλήσεων, οι πωλήσεις της μάρκας MINI ανήλθαν στις 22.859 μονάδες σε όλο τον κόσμο τον Αύγουστο: αύξηση 6,2%. Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς έφτασαν στις 223.238 (-2,6%). Παράλληλα με τα βασικά μοντέλα MINI, οι εκδόσεις John Cooper Works συνέβαλαν ουσιαστικά στις αυξημένες πωλήσεις που καταγράφηκαν τον Αύγουστο.
Η BMW Motorrad συνεχίζει να σημειώνει ισχυρή άνοδο, με παραδόσεις από την αρχή της χρονιάς στις 121.098 μονάδες (+7,5%). Τον Αύγουστο παραδόθηκαν συνολικά 11.818 (+9,1%) πολυτελείς μοτοσικλέτες και maxi scooters BMW σε όλο τον κόσμο.
Πωλήσεις BMW ανά περιοχή/αγορά
Παρά τους αντίθετους ανέμους που πνέουν στην αγορά αυτοκινήτου, η μάρκα BMW αύξησε τις πωλήσεις της στις τρεις βασικές αγορές της τον Αύγουστο. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,3% στην Ευρώπη και 9,4% στην Κίνα, με περαιτέρω άνοδο 7,2% στην Αμερικανική αγορά. Λόγω αλλαγής μοντέλου της BMW Σειράς 1, η Γερμανία σημείωσε πτώση το μήνα Αύγουστο (18.723/-4,8%**). «Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε να αυξήσουμε ελαφρώς τις πωλήσεις μας σε επίπεδο έτους, αν και το παγκόσμιο περιβάλλον της αγοράς παραμένει άκρως ανταγωνιστικό και ρευστό», δήλωσε ο Pieter Nota.
Η εταιρία παραμένει πιστή στη στρατηγική της, που δίνει προτεραιότητα στην κερδοφορία έναντι του όγκου πωλήσεων.