Πολιτική

Ανακριβείς οι καταγγελίες της ΠΟΕΔΗΝ απαντά ο διοικητής του νοσοκομείου ΑΤΤΙΚΟΝ


Ανακριβείς οι καταγγελίες της ΠΟΕΔΗΝ απαντά ο διοικητής του νοσοκομείου ΑΤΤΙΚΟΝ κ. Κωνσταντίνος Δραγώνας.

Όπως λέει ο κ. Δραγώνας, το κείμενο της Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν, υπ’ αρθμ. Πρωτ. 2480/28-11-2016, βρίθει από ανακρίβειες.

Ενδεικτικά αναφέρει ο διοικητής ότι:

1. Το ΠΓΝ Αττικόν είναι ένα Νοσοκομείο που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με σύγχρονες προδιαγραφές. Συνεπώς αναφορές του τύπου «δεν συντηρείται το κτίριο» το κτίριο», «ανορθόδοξος τρόπος διαμόρφωσης των Ιατρείων», «ο Ιατρός δεν μπορεί να εξετάσει τον ασθενή», «η ακουστικότητα του χώρου δεν είναι καλή», κάθε άλλο παρά ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

2. Το Τμήμα των Επειγόντων διαθέτει δική του οργανωμένη αποθήκη και δεν υφίσταται το γεγονός ότι το υγειονομικό υλικό στοιβάζεται στους διαδρόμους των ΤΕΠ και ούτε βέβαια κλείνονται οι διάδρομοι. 

3. Η φύλαξη στο χώρο των Επειγόντων, κάθε άλλο παρά «πλημμελής» είναι, δεδομένου ότι το προσωπικό της ασφάλειας ανέρχεται σε 3 (τρείς)κατά την πρωινή/απογευματινή βάρδια και σε 2 (δύο) κατά τη βραδινή

4. Η ενημέρωση των συγγενών ασθενών, ασφαλώς και γίνεται στο Γραφείο της προϊσταμένης, διότι είναι ένας χώρος κλειστός και απομονωμένος από την πληθώρα των ασθενών που εξετάζονται στα ΤΕΠ.    

5. Όσον αφορά τον αυξημένο αριθμό περιστατικών που αντιμετωπίζει το Αττικό Νοσοκομείο, ο μέσος όρος επισκεψιμότητας κατά τη Γενική Εφημερία, ανέρχεται σε 840 (οκτακόσιους σαράντα) περίπου και αυτό οφείλεται στο υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών υγείας που διαθέτει. Λόγω αυτού του αυξημένου, λοιπόν, αριθμού περιστατικών, είναι φυσιολογικό να νοσηλεύονται ασθενείς σε επικουρικές κλίνες, οι οποίοι από την επόμενη κιόλας ημέρα απορροφούνται σταδιακά στις διαθέσιμες κλίνες.

Όπως αναφέρει ο κ. Δραγώνας, τα όποια προβλήματα του Νοσοκομείου, είναι χρόνια και ασφαλώς δεν δημιουργήθηκαν τώρα. Η αντιμετώπισή τους όχι μόνο δε γίνεται «μπακαλίστικα» αλλά με συστηματικό και ορθολογικό τρόπο χωρίς βέβαια να διακυβεύεται η ζωή του ασθενούς.