Πολιτική

ΑΜΒΥΞ: «Σερβίρει» 130 εκ. ποτά κάθε χρόνο


Συμπληρώνει φέτος 100 χρόνια από την ίδρυσή της, και είναι η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρεία εισαγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Η ιστορία της ΑΜΒΥΞ αρχίζει το 1917 όταν ο Αλβέρτος Ρεβάχ, μαζί με δύο άλλους συνεργάτες, ιδρύουν μία μικρή εμπορική / εισαγωγική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, την τότε πρωτεύουσα του εμπορίου της Ελλάδας. Εισάγουν και εμπορεύονται διάφορα προϊόντα διατροφής καθώς και ποτά και κρασιά από όλη την Ευρώπη.  Ένα αιώνα μετά, μετά από μια πορεία γεμάτη προκλήσεις και νέες ευκαιρίες, η ΑΜΒΥΞ συνεργάζεται πλέον με 20 Οίκους που αντιπροσωπεύουν, παγκοσμίως, ετήσιο τζίρο πάνω από 80 δισεκατομμύρια  και διαχειρίζεται 70 και πλέον κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών.

της Ελενας Ερμείδου

Εχοντας ενισχύσει την ελληνική οικονομία με  375 εκατομμύρια ευρώ σε άμεσους φόρους, τα τελευταία χρόνια, και έχοντας την εμπιστοσύνη διεθνών  πολυεθνικών ομίλων όμιλοι οι οποίοι έχουν συνολικό παγκόσμιο ετήσιο τζίρο που ξεπερνά τα  80 δισεκατομμύρια ευρώ,  η ΑΜΒΥΞ παραμένει προσηλωμένη στους 3 πυλώνες ανάπτυξης της; την υγιή ανάπτυξη των προϊόντων της, την δημιουργία υπεραξίας για τους συνεργάτες της και την ενδυνάμωση δεξιοτήτων των ανθρώπων της. 

Μέσα από αυτές τις δοκιμασμένες στρατηγικές, στοχεύει στα επόμενα 3 χρόνια να είναι η Νο1 εταιρία του κλάδου των ποτών στην Ελλάδα σύμφωνα με όσα δήλωσε σε γεύμα προς τους δημοσιογράφους  ο κ. Γιάννης Αρτινός, Γεν. Διευθυντής της ΑΜΒΥΞ

Ακόμα και εν μέσω της βαθιάς οικονομικής ύφεσης, από το 2012 έως το 2016, η ΑΜΒΥΞ σημείωσε +60% αύξηση στον κύκλο των εργασιών της και διπλασίασε το μερίδιο αγοράς της, σε αντίθεση με την πτωτική πορεία του κλάδου. Ειδοποιός διαφορά, μοιράζεται τα κέρδη με όλους τους εργαζόμενους,  και εν μέσω κρίσης σημείωσε αύξηση δυναμικού κατά 20% χωρίς να μειώσει μισθούς.

Το 2016 αποτέλεσε μια εξίσου δυναμική χρονιά, καθώς κατέγραψε ανάπτυξη τζίρου +40%, συμπεριλαμβάνοντας και την προσθήκη των προϊόντων της Bacardi στο χαρτοφυλάκιο της. Και για το 2017 στοχεύει επίσης σε διψήφια ανάπτυξη.

Με ένα ευρύ δίκτυο διανομής που αποτελείται από 700 χονδρεμπόρους και περίπου 5.000 συνεργαζόμενα σημεία τελικής πώλησης, η ΑΜΒΥΞ αποτελεί αυτή τη στιγμή έναν από τους πιο σημαντικούς και αξιόπιστους συνεργάτες της αγοράς, πόλος έλξης για ανεξάρτητες και μη εταιρείες παραγωγής οινοπνευματωδών ποτών που αναζητούν δυναμικούς συνεργάτες.

Διανέμει 70 και πλέον μάρκες στην ελληνική αγορά, από 5 διαφορετικές ηπείρους και από 20 διαφορετικές χώρες και διακινεί 15.000.000 φιάλες κάθε χρόνο.

«Σερβίρει» 130.000.000 ποτά κάθε χρόνο που  σημαίνει ότι κάθε βράδυ καταναλώνονται 356.000 ποτά σε όλη την Ελλάδα με προϊόντα της ΑΜΒΥΞ.