AUTOin

Αμιγώς ηλεκτρικό το Corsa-e


Στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας, η Opel πραγματοποίησε την παγκόσμια παρουσίαση του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, Corsa-e. Όπως ανακοινώθηκε κατά την διάρκεια της παρουσίασης, το νέο Corsa-e, υιοθετεί προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης. Έχει αυτονομία έως 330 χλμ , σύμφωνα με το WLTP.

Η μπαταρία 50 kWh μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της (ταχεία φόρτιση) σε 30 λεπτά. Υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης - μέσω καλωδίου, επιτοίχιου πίνακα ή ταχυφορτιστή - ενώ η μπαταρία καλύπτεται από οκταετή εγγύηση. Η κατάσταση φόρτισης μπορεί να ελέγχεται μέσω της εφαρμογής myOpel, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του χρόνου και του κόστους φόρτισης.

Επιπλέον, η αυτονομία μπορεί να προσαρμόζεται από τον οδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης - Normal, Eco και Sport. Το Sport mode αυξάνει την απόκριση και τη δυναμική συμπεριφορά, με μέτριες επιπτώσεις στην αυτονομία. Στο Eco mode, το Corsa-e γίνεται δρομέας μεγάλων αποστάσεων, αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία, χωρίς να επηρεάζεται το επίπεδο άνεσης. Το σύστημα κίνησης, συνδυάζει οδήγηση μηδενικών ρύπων με μέγιστη οδηγική απόλαυση.

Με ισχύ 136 ίππων και μέγιστη, άμεσα διαθέσιμη ροπή 26,4 χλγμ., επιταχύνει απο στάση στα 50 χλμ./ώρα σε 2,8'' και σε 8,1'' από 0 - 100 χλμ./ώρα. Η εμφάνιση του έχει σπορ στοιχεία και το σχεδίαση και το μήκος αγγίζει τα 4,06 μ. Το Corsa παραμένει ένα ευέλικτο, πρακτικό πενταθέσιο, με επιτυχημένη διάταξη χώρων. Η γραμμή οροφής παραπέμπει σε μοντέλο coupé και είναι 48 χιλ. χαμηλότερη από αυτή του προκατόχου του, χωρίς όμως να περιορίζει το χώρο για το κεφάλι των επιβατών.

Ο οδηγός κάθεται 28 χιλ. χαμηλότερα. Η οδική συμπεριφορά και οι δυναμικές επιδόσεις ωφελούνται από το χαμηλότερο κέντρο βάρους. Το μοντέρνο εσωτερικό, με πλήρως ψηφιακό cockpit μπορεί να αναβαθμιστεί περαιτέρω με δερμάτινα καθίσματα.

Τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης οδηγού, που συνήθως χαρακτηρίζουν ανώτερες κατηγορίες οχημάτων, κάνουν το ντεμπούτο τους στο Corsa-e. Ένα από αυτά είναι το προσαρμοζόμενο, αντιθαμβωτικό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED matrix, που η Opel προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων.

Τα οκτώ στοιχεία LED, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, ελεγχόμενα από μια εμπρός κάμερα υψηλής ανάλυσης νέας γενιάς, προσαρμόζουν συνεχώς τη φωτεινή δέσμη στις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες και στο περιβάλλον. Προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού αυξάνουν αισθητά το επίπεδο ασφάλειας. Χάρη στη νέα εμπρός κάμερα, το σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης ανιχνεύει τώρα πρόσθετες πληροφορίες, όπως σήματα LED. Τα όρια ταχύτητας δε, που αποθηκεύονται στο σύστημα εμφανίζονται στην οθόνη. Προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας με την υποστήριξη ραντάρ και σύστημα προστασίας flank-guard που λειτουργεί με αισθητήρα κάνουν την πρεμιέρα τους στο νέο Corsa. Επίσης, διατίθεται σύστημα υποβοήθησης πλαϊνού τυφλού σημείου και μία ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης.

Νέα συστήματα infotainment διασφαλίζουν πλήρη συνδεσιμότητα για τους οδηγούς και τους επιβάτες του νέου Corsa. Το Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7,0", όπως και η κορυφαία πρόταση Multimedia Navi Pro με έγχρωμη οθόνη αφής 10,0", προσφέρουν επίσης τη νέα υπηρεσία τηλεματικής "Opel Connect".

Χρήσιμες λειτουργίες, όπως Live Navigation με ενημέρωση για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο, καθώς και άμεση σύνδεση με τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας και κλήσης έκτακτης ανάγκης, παρέχουν πρόσθετη ξεγνοιασιά σε οδηγούς και επιβάτες. Στη Γερμανία η τιμή της βασικής έκδοσης καθορίστηκε στα 29.900 ευρώ.

Διαβαστε επισης