Οικονομία

Allianz: Ενημέρωση για τους ασφαλισμένους της που επλήγησαν στη μεγάλη πυρκαγιά στην Αττική


Με σκοπό τη διευκόλυνση των ασφαλισμένων που βρίσκονται στις περιοχές που επλήγησαν από την πρωτοφανή φωτιά, η Allianz έχει ενεργοποιήσει το πρωτόκολλο έκτακτων αναγκών και ενημερώνει για τις ενέργειες που έχει θέσει σε άμεση εφαρμογή.

Πιο συγκεκριμένα, για ζημιές που έχουν προκληθεί σε οχήματα, η Allianz προχωρά στα ακόλουθα:

Δημιουργία ειδικής γραμμής εξυπηρέτησης στο 2119909000.

'Αμεση αποστολή πραγματογνωμόνων και αποζημίωση, χωρίς να ζητείται προσκόμιση βεβαίωσης της πυροσβεστικής.

Στα οχήματα που υπάρχει ολοσχερής καταστροφή, θα πραγματοποιείται ραντεβού με πραγματογνώμονα στο σημείο της πυρκαγιάς.

Για τις ζημιές που προκλήθηκαν σε οχήματα που μπορούν να κινηθούν και να μεταβούν σε συνεργαζόμενο με την Εταιρία συνεργείο, ακολουθούνται οι διαδικασίες εντολών σε πραγματογνώμονα. Βασική προϋπόθεση να υπάρχει στο συμβόλαιο κάλυψη πυρκαγιάς.

Για ζημιές που έχουν προκληθεί σε κατοικίες και επιχειρήσεις, η Allianz προχωρά στα ακόλουθα:

· Δημιουργία ειδικής γραμμής εξυπηρέτησης στο 210 6905662.

· 'Αμεση αποζημίωση, μετά την επιτόπια επίσκεψη του πραγματογνώμονα στη ζημιωθείσα περιουσία και την πρώτη εκτίμησή του σχετικά με την έκταση της ζημιάς με ποσοστό 50% για ζημιές (πρώτη εκτίμηση) μέχρι 20.000 Euro και 30% για ζημιές (πρώτη εκτίμηση) άνω των 20.000 Euro.

Διαβαστε επισης