Πολιτική

Airbus και Boeing επιλέγουν Κίνα


Την ώρα που οι χρηματιστηριακές αγορές παγκοσμίως καταγράφουν ισχυρές απώλειες, και καθώς οι παραγγελίες πολλών δισεκατομμυρίων στις Airbus και Boeing από την Ινδία και τα κράτη της νοτιοανατολικής Ασίας, υποχωρούν, εξαιτίας ανησυχιών στην περιοχή για καθυστερήσεις στις αποστολές των σκαφών, η Κίνα μετατρέπεται σταδιακά στην καλύτερη επιλογή. 

Μερικοί από τους μεγαλύτερους κινεζικούς αερομεταφορείς, όπως η China Southern Airlines και η Air China,  θα χρειαστούν περίπου 6.330 νέα αεροσκάφη αξίας 950 δισ. δολαρίων μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες, σύμφωνα με την Boeing. Αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 17% του παγκόσμιου συνόλου.

Οι κινεζικές αερογραμμές μόνο μέσα στο 2015 ανακοίνωσαν παραγγελίες για περίπου 780 σκάφη, συνολικής αξίας περίπου 102 δισ. δολαρίων.

«Η προοπτική της Κίνας για την αεροπορία δεν είναι απλά φωτεινή, αλλά αναμφίβολα η ισχυρότερη στην ιστορία της», ανέφερε ο Will Horton, αναλυτής με έδρα το Χονγκ Κονγκ στο CAPA Centre for Aviation. «Οι κινεζικές αερογραμμές αρχίζουν και αγγίζουν τις δυνατότητές τους», πρόσθεσε.

Την ώρα που η Κίνα πασχίζει να εξισορροπήσει την οικονομία της προσανατολιζόμενη στην καταναλωτική δαπάνη έπειτα από την πιο βραδεία οικονομική ανάπτυξη των τελευταίων 25 ετών, η κυβέρνηση προσπαθεί να ενθαρρύνει περισσότερο τα αεροπορικά ταξίδια κατασκευάζοντας 66 αεροδρόμια στο πλαίσιο ενός πενταετούς σχεδίου. Αντίθετα, οι αερογραμμές της νοτιοανατολικής Ασίας και της Ινδίας εμφανίζουν πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα και ζημιές.

 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις