Πολιτική

Aegean: Ακολουθεί τις τάσεις στον τουρισμό και διαμορφώνει νέες


Στη νέα παγκόσμια τάση στο κλάδο του τουρισμού προς οικονομικότερες τουριστικές προτάσεις, μεταξύ άλλων, ανταποκρίνεται η Aegean Airlines σχεδιάζοντας ενίοτε και με την συμβολή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, (ΔΑΑ) σε τακτά χρονικά διαστήματα προτάσεις οικονομικές για προορισμούς του εξωτερικού και του εσωτερικού. Οι προτάσεις αυτές επιτρέπουν ακόμα και να στα νοικοκυριά χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος να επωφεληθούν και να αποδράσουν σε πόλεις που άλλοτε ήταν απρόσιτες.

της Ελενας Ερμείδου

Συγκεκριμένα, η Aegean έβγαλε στον «αέρα» πρόταση για 6 προορισμούς του εξωτερικού για την ενίσχυση του αστικού τουρισμού (city break) από το αεροδρόμιο της Αθήνας με ναύλο από 48 ευρώ. Οι προορισμοί είναι οι: Μάλτα: €48, Κωνσταντινούπολη: €48, Σμύρνη: €51, Βουκουρέστι: €51, Σόφια: €51, Τίρανα: €60.

Πρόκειται για 10.000 διαθέσιμες θέσεις και για πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ 01/09/17 – 31/10/17, οι κρατήσεις των οποίων πρέπει να γίνουν μέχρι 6 Ιουλίου.

Η νέα παγκόσμια τάση και μελέτη της ΤτΕ στο πλαίσιο ενδιάμεσης

Μελέτη που δημοσίευσε η Τράπεζα της Ελλάδος για τον τουρισμό στο πλαίσιο της Ενδιάμεσης Εκθεσης για την Νομισματική Πολιτική σημειώνει ότι γενική μείωση στις δαπάνες ανά ταξίδι αντανακλά μία παγκόσμια τάση στον κλάδο του τουρισμού για οικονομικότερες τουριστικές προτάσεις σε νοικοκυριά με χαμηλότερα εισοδήματα. Ενδεχομένως δε, αυτή η τάση να συνδέεται με τις πολιτικές εξελίξεις και αβεβαιότητα που επικρατεί σε διάφορες χώρες από τις οποίες προκύπτουν οι ταξιδιώτες.

Στην Ελλάδα το 2016 ενώ, οι αφίξεις και διανυκτερεύσεις τουριστών αυξήθηκαν κατά 5,1% και 2,9% αντίστοιχα, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις υποχώρησαν στο ίδιο διάστημα κατά 6,8%.

Σημειώνεται αύξηση κατά 15% παρουσίασε η επιβατική κίνηση εξωτερικού της AEGEAN, το δίμηνο Απριλίου – Μαΐου 2017, έναντι του  2016, μεταφέροντας 1,2 εκ. επιβάτες και ξεκινώντας την καλοκαιρινή περίοδο με σημαντική δυναμικήΗ συνολική επιβατική κίνηση στο δίκτυο εσωτερικού και εξωτερικού ανήλθε σε 2,1 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 8% σε σχέση με το 2016.  Και στο εσωτερικό δίκτυο, παρά τη μείωση των άγονων γραμμών που διαχειρίζεται η Olympic Air, αλλά και την είσοδο νέων ανταγωνιστικών αεροπορικών εταιρειών σε γραμμές, η εταιρεία διατήρησε σταθερό τον συνολικό αριθμό επιβατών της.

Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλλε αποτελεσματική διαχείριση της χωρητικότητας, οι ελκυστικές προσφορές για  προαγορά εισιτηρίων, η ενίσχυση και ωρίμανση των προορισμών εξωτερικού, αλλά και η αυξημένη ζήτηση για ταξίδια προς την Ελλάδα συνέβαλαν στην επίτευξη των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης,

Η συμβολή του ΑΙΑ

Από την πλευρά του ο ΑΙΑ όπως έγραψε και σε δημοσίευμα του το Sofokleousin έκανε την έκπληξη, ανανεώνοντας την εικόνα του, δομώντας ένα εσωτερικό περιβάλλον πολύ πιο λειτουργικό, αλλά και συνεχίζοντας τις προσφορές, στάθμευσης δίνοντας σημαντικά κίνητρα σε οικογένειες και όχι μόνο να κάνουν το ταξίδι τους πιο οικονομικό.